بیمه بدنه

بیمه بدنه: دانستنی‌های کاربردی بیمه بدنه – قسمت پنجم

برخی افراد پس از بروز حادثه، نمی‌توانند به نسبت حق بیمه پرداختی، به بهترین شکل از بیمه بدنه خودرو استفاده کنند. این افراد به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • دسته اول: افرادی که در زمان خرید بیمه بدنه خودرو خواستار کم‌ترین قیمت با حداقل پوشش‌ها هستند.

یقیناً اعمال قاعده نسبی و کمبود پوشش‌های اضافیِ مورد نیاز، باعث می‌شود که این افراد هنگام استفاده از این بیمه‌نامه نتوانند کل خسارت وارده را از شرکت بیمه وصول کنند.

  • دسته دوم: افرادی که در زمان خرید بیمه بدنه خودرو خواستار بیمه‌نامه کامل با تمام پوشش‌ها هستند.

خرید برخی از پوشش‌های اضافی در این بیمه‌نامه با توجه به ارزش خودرو، توجیه اقتصادی ندارد. عموماً توصیه می‌شود برای جبران خسارت‌هایی که هزینه کمی دارند به شرکت بیمه مراجعه نشود. بنابراین حتماً در هنگام خرید این بیمه‌نامه برای انتخاب پوشش‌های اضافی سنجیده عمل کنید و برای خرید پوشش‌هایی که با توجه به ارزش خودروی شما کارایی ندارند، هزینه اضافی نکنید.

اینفوگراف دسته بندی خسارت‌ها در بیمه بدنه

کلیه انواع خسارت‌های قابل جبران و غیرقابل جبران در بیمه بدنه خودرو، در سری مقالات «دانستنی‌های کاربردی بیمه بدنه» توسط وبسایت رهیاب بیمه به تفصیل بررسی شد. قطعاً با مطالعه این مقالات و همچنین مشاهده ویدیوهای مربوطه، تسلط زیادی بر روی بیمه‌های بدنه‌ی شرکت‌های بیمه‌ایِ مختلف کشورمان پیدا خواهید کرد. با مهارتی که از این طریق کسب می‌کنید، در هنگام خرید این بیمه‌نامه می‌توانید مطلوب‌ترین شرایط، با پوشش‌های لازم و کافی و حق بیمه معقول را از شرکت‌های بیمه طلب کنید.

به منظور حسن ختام، کلیه مطالب مطرح‌شده در قالب چند اینفوگراف مرور شده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

بیمه بدنه خودرو

 

بیمه بدنه خودرو

 

بیمه بدنه خودرو

 

افزودن دیدگاه